vrijdag 2 september 2022

PLEISTERPLAATS

 batman oren

Skip dwaalt wat rond in een bosvak. Ik been door, hij blijft achter. Hij is zo druk bezig dat hij geen tijd heeft om op te kijken waar ik blijf. Ik besluit mezelf schuil te houden. Ik ben benieuwd wat hij zal doen. Na een tijdje kijkt hij op: waar is mijn baas? Zal hij me gaan zoeken, blijven dralen of naar het poortje gaan? Als we elkaar kwijt geraken, is het laatst gepasseerde of het eerstvolgende poortje onze pleisterplaats waar hij lekkers ontvangt. Vooralsnog heeft Skip geen haast. Zo nu en dan steken zijn zwaaistaart en Batman oren net boven het maaiveld uit. Dan pikt hij mijn kriskras gelopen spoor op. Met hoge snelheid spoedt hij zich in mijn richting. Ik bevind mij opzettelijk iets uit de buurt van het poortje. Vlak voor het poortje zwenkt hij uit naar waar ik verstopt zit. Gevonden!

uit de dikke pil: Skipkluifjes

HONDENSPELLETJES

Verslaafd aan Skip? Op My dog Skip does the trick en Kluifje entertrainment vind je 1001 door Skip uitgevoerde hondenspelletjes en -kunstj...