woensdag 9 november 2022

KLIK

afscheid

 reeks: meest memorabele uitstapjes

Ons eerste tripje was een retourtje met een enkele reis voor Skip. Het was de ochtend dat we hem in Goes mochten ophalen. Skip op de herplaatsfoto, veroverde onmiddellijk in mijn hart. In één oogopslag zag ik dat hij een bijzondere hond was, zo eentje die je maar zelden tegenkomt. Ik hoopte vurig dat de liefde wederzijds was. Bij een eerste ontmoeting moet je een verpletterende entree maken. Om het lot een handje te helpen wreef ik net voor aankomst mijn handen in met Frolic™ die in mijn beide broekzakken zaten verstopt. Skip was niet bij me weg te slaan.

uit de dikke pil: Skipkluifjes

HONDENSPELLETJES

Verslaafd aan Skip? Op My dog Skip does the trick en Kluifje entertrainment vind je 1001 door Skip uitgevoerde hondenspelletjes en -kunstj...